Христо Караиванов, член на професионалното жури на Ideal Standard Баня на годината 2011: “Търсех проекти, които да излъчват собствен дух и атмосфера, а не да преразказват чужди идеи.”

Интервю с Христо Караиванов, Директор Продажби-България към Клъстър България в Ideal Standard International и член на професионалното жури на конкурса Ideal Standard Баня на годината 2011.

Кой е Христо Караиванов? Директор Продажби-България към Клъстър България в Ideal Standard International. Работи в компанията от 1999г. Последователно преминава през интра-бизнеса между сестринските компании, експортния мениджмънт, маркетинг и продажбите за България. На настоящата позиция е вече десета година. Завършил СА“Д.А.Ценов” – гр. Свищов, специалност МИО. Женен, с две деца.

Христо Караиванов, Директор Продажби-България към Клъстър България в Ideal Standard International и член на професионалното жури на Ideal Standard Баня на годината 2011

Какво Ви вдъхновява? Какво обичате в работата, която вършите? Бизнесът и търговската дейност  в частност са неща, което винаги са ме привличали и съм щастлив да работя в тази сфера. Неочакваните обрати, непредвидимите неща, несигурността в средата, за мен са предизвикателства, които ме амбицират. По-философски погледнато, това е умален модел на живота на всеки човек. Осъзнаването, че няма нещо сигурно и процесите не се развиват предвидимо, изграждат в мен увереност, че няма неща, с които да не мога да се справя. На второ място, но не по важност, в настоящата ми роля ме привличат постоянните пътувания и срещи с бизнес-партньори. Явно природата ми е на пътешественик и донякъде компенсирам липсата на свободно време за лични пътувания със служебни такива. Мога спокойно да кажа, че тук се чувствам пълноценно.

Вие сте член на професионалното жури на конкурса Ideal Standard Баня на годината 2011. Какви бяха основните Ви критерии при подбор на номинираните проекти? На първо място се постарах да номинирам проекти, които до голяма степен отговарят на изискванията на конкурса в двете категории – Solutions и Experience. Това са двете основни бранд платформи, върху които е изградена архитектурата на бранда Ideal Standard и  продуктовото портфолио. Търсех проекти, които да излъчват собствен дух и атмосфера, а не  да преразказват чужди идеи. Сред многото отлични предложения се постарах да изолирам тези, които предлагат нетрадиционни и интелигентни решения. Наистина изборът беше труден. Очаквах да намеря креативни предложения, които трудно биха се срещнали в реалността, но които да дават представа за необятните възможности, които продуктите ни, в комбинация с въображението на дизайнера, могат да постигнат. Като цяло, тазгодишните кандидатури бяха на много високо ниво и изборът на номинирани проекти за мен беше труден.

Какво бихте препоръчали на номинираните участници при презентиране на техните проекти по време на събитието на 29 март 2012г.? Да се поставят в позицията на потенциалния клиент, на когото трябва да „продадат” проекта и идеята си. Да бъдат убедителни с емоционални и функционални аргументи и да направят така, че представянето им да бъде запомнено от журито до следващото издание на конкурса.

Какво е за Вас конкурсът Ideal Standard Баня на годината? Нещо много повече от конкурс и това сме го доказали с еволюцията на съдържанието му през годините. Това е платформа, чрез която да бъдат споделени идеи, концепции и философии за едно такова малко, но може би най-интимно помещение като банята. Може би ще се повторя с предишни мои коментари, но ако човек се спре за момент и се замисли какво е банята за него, наистина ще открие много неща за нея и за себе си, за които не е и подозирал. Ние от Ideal Standard се опитваме да направим преживяванията на хората в банята по-богати и да ги заредим с енергия, с която да се наслаждават на живота. Предоставяме им всички необходими градивни блокчета от продуктовото ни портфолио и органичението е единствено тяхното въображение. Не на последно място конкурсът е един форум, който дава възможност за изява на млади и наистина уникални творци, които ще формират бъдещите тенденции в тази насока.

"Като потребител, Ideal Standard за мен олицетворява една необятна територия то продукти, които са предостатъчни за задоволяването и на дори и най-претенциозните изисквания. Бранд, който ме разбира. Казано по друг начин – Inspired by real life.", споделя Христо Караиванов.

Какво е за Вас банята? Любимото ми място след автомобила 🙂 В нея се зареждам с енергия, оставам сам със себе си и имам възможност да осмисля ставащото. Разпускам духом и телом. Това е мястото, където винаги ми идват най-добрите идеи, както и отговори на трудни въпроси. Освен на мен, явно е любимото място и на децата ми, които прекарват всяка вечер по половин час, пръскайки и смеейки се из ваната.

Какво е за Вас Ideal Standard? В личен аспект, това е компанията и марката, които са ми дали възможност да развия и покажа деловия си потенциал. Много неща научих за тези години, както за хората, така и за процесите. Като потребител, Ideal Standard за мен олицетворява една необятна територия то продукти, които са предостатъчни за задоволяването и на дори и най-претенциозните изисквания. Бранд, който ме разбира. Казано по друг начин – „Inspired by real life”.

Една мисъл “Христо Караиванов, член на професионалното жури на Ideal Standard Баня на годината 2011: “Търсех проекти, които да излъчват собствен дух и атмосфера, а не да преразказват чужди идеи.”

Comments are closed.