Superbrands Bulgaria отличи най-силните марки у нас, сред които и Ideal Standard. На тържествена церемония на 28 октомври в София Евент Център наградата бе връчена на Лазар Лазаров, директор Търговска организация – клъстер България. „Високата оценка за любима марка в категорията „Стоки за бита“ за потребителите и експертите е гарант за нас, но и цел да поддържаме добро управление и промотиране на бранда. Наградата е и признание за всички колеги, които ежедневно работят за поддържането на висок имидж на марката Ideal Standard“, заяви Лазар Лазаров.
За първи път Superbrands Bulgaria връчи и две почетни награди на Димитър Бербатов и Йордан Камджалов за принос в промоцията на бранда България по света.
Методиката на подбор и оценяване на марките е универсална за всички 88 страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands – марка, която трябва да демонстрира:
Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
Глобалната организация Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2015-2016 г., както и да използват специалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.